Digital annonsering
De fleste bedrifter er i dag avhengige av digital annonsering for å lykkes. Det er imidlertid ikke alltid like enkelt å vite hvor effektiv markedsføringen egentlig er.
Derfor er alt vi gjør drevet av data og innsikt.

Datadrevet markedsføring
Datadrevet markedsføring handler om å teste, samle data, måle suksess og så tilpasse og teste igjen. På den måten blir annonseringen mer og mer effektiv, etter hvert som man innhenter kunnskap.
Det er mye som påvirker markedsføringen og vi måler veldig mange datapunkter for å bli best mulig kjent med dine kunder og deres interesser.
Typiske eksempler:
- Kundeadferd
- Demografi
- Geografi
- Interesser
- Kampanjer som trigger kjøpelysten hos bestemte kundegrupper
Det er tallene som taler og legger grunnlaget for jobben vi gjør, men det er fremdeles kreativiteten som bryter gjennom støyen og skaper konverteringer.
Kunden er ikke statistikk
Selv om vi er glade i tall og målinger er kundene dine verken en BOT, en graf eller en programvare. Derfor må vi velge design, budskap og formuleringer med omhu, slik at kunden forstår hvem du er og hva du vil - deretter måler vi.
På den måten blir vi kjent med mennesket bak konverteringen og behovene deres, slik at vi kan møte dem på en god måte.
På den måten blir kundereisen litt kortere.

Kundereisen fra tanke til kjøp
Det kan være en ganske lang vei fra første gang noen tenker en tanke om å bestille noe, til de utfører selve kjøpet. Derfor kartlegger vi de ulike stadiene av kundereisen, fra første klikk til fullført bestilling.
Hvert trinn på reisen peker mot neste trinn, og hvert enkelt trinn kan gi flere ulike utfall. Når vi forstår stegene, kan vi hjelpe brukeren gjennom korteste vei fra søk til kjøp.
Digital annonsering handler om å bruke digitale resurser for å treffe enkeltmennesker. Alle kjøp eller bestillinger begynner med ett menneske som har tenkt en tanke.
Vi viser dette mennesket veien til deg.
Sertifiseringer

Google-partner sertifisering
En Google Partner er en sertifisert ekspert innen Google Ads som oppfyller Googles strenge krav til kompetanse og ytelse, noe som gir oss tilgang til eksklusive ressurser og support fra Google. Dette sikrer at vi kan levere optimale resultater for dine digitale markedsføringskampanjer.
