Google Ads
Gjennom Google Ads kan du markedsføre deg til potensielle kunder som er på leting etter varen eller tjenesten du leverer.
Effekten av Google Ads
Når du trenger å finne ut av noe, så Googler du det. Det er i hvert fall sånn det er for de aller fleste av oss. Derfor gjennomføres det flere titalls millioner Googlesøk i Norge hver eneste dag.
Gjennom Googles annonser kan vi plassere deg midt i synsvinkelen til noen som akkurat har søkt etter noe som du kan levere. Det betyr at du kun markedsfører deg til brukere som har en nåværende interesse for det du driver med. Markedsføring kan knapt gjøres mer effektivt.
Gjennom målretting, datainnsamling, analyse og løpende forbedring, kan vi gjøre Google Ads til en veldig lønnsom form for markedsføring for din virksomhet.
Slik jobber vi med Google Ads
Målrettet annonsering
Med Google Ads kan du målrette annonsene dine basert på faktorer som søkeord, geografisk plassering, språk og til og med demografi. Dette sikrer at annonsene dine når ut til de riktige menneskene, -på riktig tidspunkt.
Full kontroll på budsjettet ditt
Google Ads lar deg ha full kontroll over annonsebudsjettet ditt. Du kan angi daglige eller månedlige budsjettgrenser, og du betaler bare når noen klikker på annonsen din. Det betyr at du kun betaler for den markedsføringen som faktisk fungerer og genererer besøk på nettsiden.
Mål konverteringer
Gjennom sporing av konverteringer og adferd på nettstedet ditt, kan vi måle effektiviteten av annonsekampanjene og optimalisere dem for enda bedre resultater. Det betyr at resultatene blir gradvis bedre og bedre over tid.
Fleksible annonseformater
Google Ads tilbyr en rekke annonseformater som tekstannonser, bildeannonser, videoannonser og responsiv annonsering. Dette gir deg muligheten til å velge det formatet som passer best for dine behov og din målgruppe.
SKAR er en Google partner
Google Partners er et sertifiserings-program for digitale byråer som er eksperter på annonsering i Google. For å bli sertifisert må de som jobber med dette bestå flere eksamener hos Google, hvor man beviser egen kompetanse innen Googleannonsering.
I tillegg må vi kunne vise til konkrete resultater og en minimum mengde annonsering i Google. Dette er fordi sertifiseringen skal garantere et høyt nivå av kompetanse og erfaring innen annonsering.