Synne Olin Vik | CRO
Om Synne
Synne jobber med å utvikle og optimalisere landingssider og e-postkampanjer med fokus på brukeropplevelsen og effektiv konvertering.
Faglig bakgrunn
Som nyutdannet digital markedsfører har Synne en frisk tilnærming til faget, med en interesse for å anvende verdifull innsikt til å forbedre brukeropplevelsen.
Synnes egne ord:
“Det jeg liker best med jobben min er friheten og muligheten til å kunne kombinere kreativitet med mer analytisk tenkning. Jeg liker samspillet mellom design og utforming , og derfor er A/B-testing en spennende del av arbeidet mitt. Jeg blir utfordret til å tenke innovativt og kreativt når det kommer til utformingen og optimalisering av både landingssider og e-postmarkedsføring. Jeg synes det er interessant å se hvordan små endringer kan ha en større innvirkning på resultatene av arbeidet mitt. Jeg setter pris på at jeg stadig får nye muligheter til å vokse og lære i jobben min.”